Klantenservice

Veelgestelde vragen

In al de jaren die wij inmiddels onze diensten internet, telefonie en televisie leveren aan klanten door het hele land hebben wij al de nodige vragen gekregen en beantwoord.
 
Deze vragen hebben wij alvast overzichtelijk gebundeld tot veelgestelde vragen, zodat u mogelijk het antwoord op uw vraag snel kunt vinden.
 
Heeft u al gekeken of uw vraag hier wellicht tussen zit?
 

Actuele storingen

Weten of er een algemene storing is in uw woonplaats? Klik dan hier of kijk eens op www.plinq.nl/actuele-storing.
 

Contactformulier

Vraag of opmerking? Bel 088-7768444 of mail naar klantenservice@plinq.nl.

 

Wilt u ons bereiken?

Bezoekadres:

PLINQ
Prins Hendrikstraat 9
7721 CZ Dalfsen

U bent van harte welkom op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Contact:

Telefoon:            088-7768444

Email:                 klantenservice@plinq.nl

 

Onze storingsdienst is uiteraard bereikbaar voor dringende zaken.

Verhuizing doorgeven?

Wilt u een verhuizing doorgeven? Bel dan op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur met onze klantenservice op telefoonnummer 088-7768444.

Wij controleren samen met u welke diensten wij op uw nieuwe adres kunnen leveren en plannen de verhuizing van uw diensten.

Per mail mag ook via klantenservice@plinq.nl.

100% installatiegarantie

Op al onze doe-het-zelf pakketten bieden wij 100% installatiegarantie. Komt u er tijdens de installatie niet uit? Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice medewerkers kunnen u wellicht op afstand assisteren.

Mocht het nodig zijn dan sturen wij kosteloos een monteur langs, die de installatie alsnog voor u afrondt.

Dat noemen wij 100% installatiegarantie.

Overstapservice

Kiest u voor de diensten van PLINQ dan kunnen wij u helpen met het opzeggen van uw abonnement bij uw huidige provider.
 
Wij plannen samen met u een geschikte datum voor de overstap en zeggen het abonnement op de door u gewenste datum op. Wel zo gemakkelijk toch?