Naar de toekomst met glasvezel: Hotel en Restaurant Infinity en PLINQ verbinden zich voor een naadloze digitale ervaring
In deze snel veranderende digitale wereld is een snelle en betrouwbare internetverbinding van cruciaal belang voor bedrijven in de hospitality. Hotel en Restaurant Infinity begreep dit als geen ander en besloot om de sprong te wagen en glasvezel aan te leggen. In hun zoektocht naar de juiste partner kwamen ze uit bij PLINQ. Het resultaat? Een fijne samenwerking en een verbazingwekkende transformatie van de digitale infrastructuur van Infinity. Hotel en Restaurant Infinity heeft inmiddels haar deuren geopend en wij gingen op bezoek!
De noodzaak van glasvezel
Als hotel en restaurant dat dagelijks gasten verwelkomt, is een betrouwbare internetverbinding essentieel voor Infinity. Of het nu gaat om gasten die hun e-mails willen checken, online willen werken, van streamingdiensten willen genieten of sociale media willen gebruiken, een snel en betrouwbaar internet is een absolute must. Traditionele koperen netwerken konden niet voldoen aan de groeiende vraag naar bandbreedte en snelheid. Het was duidelijk dat er een snellere en betere oplossing nodig was. De aanleg van glasvezel door netwerkeigenaar Deltafibernetwerk bood uitkomst.
De keuze voor PLINQ
Infinity begon hun zoektocht naar een partner die hen kon helpen bij het upgraden van hun digitale infrastructuur en het aanleggen van glasvezel. Na enkele (kenningsmakings)gesprekken vertrouwde Infinity de opdracht toe aan PLINQ. Wij boden een totaaloplossing aan door ook de tv-schermen te verzorgen en alle internet- en televisie infrastructuur aan te leggen. De persoonlijke benadering en aangeboden ontzorging gaven voor Infinity de doorslag.
De samenwerking
We werkten nauw samen met Infinity om ervoor te zorgen dat de aanleg van glasvezel soepel verliep en de dagelijkse bedrijfsvoering tijdig kon worden opgestart. Het project omvatte aanleggen en configureren van het interne netwerk, levering van Samsung Hospitality TV toestellen en het verzorgen van signaallevering voor TV op alle hotelkamers. Zo hebben we ervoor gezorgd dat de infrastructuur perfect was afgestemd op de eisen van het hotel en restaurant.
Het resultaat
Met de aanleg van glasvezel heeft Infinity een enorme sprong voorwaarts gemaakt op het gebied van digitale connectiviteit. Gasten genieten nu van een razendsnelle internetverbinding, waardoor ze moeiteloos kunnen surfen, streamen en werken. Daarnaast heeft PLINQ ervoor gezorgd dat de Samsung Hospitality TV toestellen van Infinity naadloos zijn geïntegreerd, waardoor gasten kunnen genieten van hoogwaardige televisie-entertainment.
PLINQ wenst Infinity veel geluk toe! Wilt u meer weten over Infinity? Kijk dan op www.restaurantinfinity.nl
Benieuwd naar het resultaat? Bekijk dan deze TikTok!
- Maximale keuzevrijheid
- 100% installatiegarantie
- Persoonlijke service
Deel dit bericht:
Heeft u een vraag?
Wij zitten dagelijks voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Onze klantenservice is op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur bereikbaar op 088-7768444. Mailen mag ook naar klantenservice@plinq.nl.
Daarnaast hebben wij een groot aantal veelgestelde vragen alvast voor u beantwoord. Klik hier om te kijken of uw vraag hier wellicht ook tussen zit.
