Breedband Buitengebied Rucphen zet volop in op verdere uitrol van glasvezel voor de kern van Schijf!
Frank van Steenvoorden van Breedband Buitengebied Rucphen: “Na de succesvolle vraagbundeling in het buitengebied van Rucphen in 2018, waar reeds 850 aansluitingen zijn gerealiseerd, zijn we nu de kern van Schijf aan het verglazen”.
Kosteloos aansluiten
De eerste straten zijn inmiddels voorzien van glasvezel en de komende maanden volgen er snel meer. Is de aannemer nog niet in uw straat geweest en u meldt zich bij ons aan dan kan dat nú nog kosteloos. Sluit u in een later stadium op glasvezel aan, dan zijn de minimale aansluitkosten € 399,00. Nu aansluiten is dus aantrekkelijk.
Nog niet aangemeld en nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Doe de postcode check op onze homepage.
Gratis ESPN Compleet 12 maanden & gratis installatie
Kiest u nu voor glasvezelinternet bij PLINQ dan krijgt u ESPN Compleet 12 maanden gratis t.w.v. € 120,- + gratis installatie door onze monteur t.w.v. € 55,-.
Over PLINQ
Wij zijn sinds de oprichting van Breedband Buitengebied Rucphen actief betrokken bij de aanleg van glasvezel en zijn de grootste provider op het netwerk.
Als onafhankelijke serviceprovider zijn wij al bijna 20 jaar actief in heel Nederland. Wij leveren glasvezel diensten als internet, telefonie en televisie aan zowel particulieren, bedrijven en instellingen.
Onze diensten leveren wij volledig vanuit eigen huis. Hierdoor kunnen wij een mooi aanbod combineren met persoonlijke service.
Hoe gaat de aanleg van glasvezel te werk?
Buizen met glasvezelkabels worden onder de grond gelegd; de stoep in uw straat wordt hiervoor tijdelijk opengebroken. De glasvezelkabel wordt in eerste instantie vanaf de straat naar de voorgevel van uw woning gelegd, de volgende stap is de huisaansluiting.
Wanneer komen wij in beeld?
In de weken nadat de glasvezel in uw woning is afgemonteerd zullen wij u, indien u zich aangemeld heeft bij ons, contacteren om met u de overstap naar de glasvezel in gang te zetten.
Wat houdt de basisinstallatie precies in?
Tijdens de gratis basisinstallatie plaatst onze monteur het glasvezelmodem op de glasvezelaansluiting in uw woning. Het signaal wordt getest om te controleren of de verbinding naar behoren functioneert.
Afhankelijk van het door u gekozen abonnement zorgt de monteur ervoor dat het internet werkt, de telefoon is aangesloten en het tv-signaal goed doorkomt op uw televisietoestel.
Hierbij gaan wij er vanuit dat de juiste binnenhuisbekabeling aanwezig is.
Voor meer informatie over de overstap naar glasvezel zie onze overstap-pagina.
- Maximale keuzevrijheid
- 100% installatiegarantie
- Persoonlijke service
Heeft u een vraag?
Wij zitten dagelijks voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Onze klantenservice is op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur bereikbaar op 088-7768444. Mailen mag ook naar klantenservice@plinq.nl.
Daarnaast hebben wij een groot aantal veelgestelde vragen alvast voor u beantwoord. Klik hier om te kijken of uw vraag hier wellicht ook tussen zit.