HET BESTE INTERNET, TELEVISIE EN TELEFONIE, GEWOON BIJ PLINQ

Glasvezel in Salland

Het glasvezelnetwerk in het buitengebied van Salland is inmiddels vrijwel overal aangelegd! Toch is nog niet iedereen aangesloten. Nu aansluiten, kan extra aantrekkelijk zijn. Want naast een goed aanbod, kunt u nu tijdelijk gratis aangesloten worden.

Maakt u al gebruik van glasvezel?

Woont u in het buitengebied van Raalte, Dalfsen, Lemelerveld, Olst, Wijhe of Deventer, dan is de kans groot dat uw woning al voorzien is van glasvezel.

Gratis ESPN Compleet 12 maanden & gratis installatie

Kiest u nu voor een glasvezelinternetabonnement bij PLINQ dan krijgt u ESPN Compleet 12 maanden gratis t.w.v. € 120,- + gratis installatie door onze monteur t.w.v. € 55,-.

Nog niet aangemeld en nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Doe de postcode check op onze homepage.

 

Kosteloos aansluiten

Ligt de glasvezel nog niet binnen dan kunt u nú aangesloten worden zonder eenmalige aanlegkosten. Deze worden tijdelijk niet in rekening gebracht door Deltafiber. Dus sluit u nu aan voor 30 mei aanstaande!

Sluit u in een later stadium op glasvezel aan, dan zijn de minimale aansluitkosten € 253,62. Nu aansluiten is dus aantrekkelijk!

 

Over PLINQ

Als onafhankelijke serviceprovider zijn wij al bijna 20 jaar actief in heel Nederland. Wij leveren glasvezel diensten als internet, telefonie en televisie aan zowel particulieren, bedrijven en instellingen. Wij bieden maximale keuzevrijheid. U kiest zelf uit verschillende combinaties van internet, televisie en telefonie.

 

Graag persoonlijk contact?

Bezoek onze winkel aan de Prins Hendrikstraat 9 in Dalfsen (op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur) of plan een afspraak met onze glasvezeladviseur via 088-7768444  of via klantenservice@plinq.nl.

 

Wat houdt de basisinstallatie precies in?

Tijdens de gratis basisinstallatie plaatst onze monteur het glasvezelmodem op de glasvezelaansluiting in uw woning. Het signaal wordt getest om te controleren of de verbinding naar behoren functioneert.

Afhankelijk van het door u gekozen abonnement zorgt de monteur ervoor dat het internet werkt, de telefoon is aangesloten en het tv-signaal goed doorkomt op uw televisietoestel.

Hierbij gaan wij er vanuit dat de juiste binnenhuisbekabeling aanwezig is.

 

 

Voor meer informatie over de overstap naar glasvezel zie onze overstap-pagina.

Deel dit bericht:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Heeft u een vraag?

Wij zitten dagelijks voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Onze klantenservice is op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088-7768444. Mailen mag ook naar klantenservice@plinq.nl.

Daarnaast hebben wij een groot aantal veelgestelde vragen alvast voor u beantwoord. Klik hier om te kijken of uw vraag hier wellicht ook tussen zit.

Nieuws

Glasvezel in Salland

Het glasvezelnetwerk in het buitengebied van Salland is inmiddels vrijwel overal aangelegd! Toch is nog niet iedereen aangesloten. Nu aansluiten,

Nieuws

Aanleg glasvezel

De aanleg van glasvezel: Wat kunt u verwachten? De aanleg van glasvezel in Nederland gebeurt in hoog tempo. PLINQ is