Peter is één van onze ervaren monteurs. In deze blog nemen wij u graag mee in een werkdag van Peter.
“Mijn werkdag begint meestal om 8 uur ’s ochtends. Ik begin de dag met het doornemen van mijn agenda en het bekijken van afspraken van de dag en eventuele storingen die zijn gemeld door klanten. Ik zorg ervoor dat ik alle benodigde gereedschappen en apparatuur bij me heb en dan ga ik op weg naar de eerste afspraak van de dag.
Vandaag heb ik bijvoorbeeld een afspraak met een klant die problemen heeft met zijn internetverbinding. Ik ga bij de klant langs en na een korte analyse van het probleem blijkt dat er een storing is in het netwerk. Ik verhelp het probleem en test de verbinding om er zeker van te zijn dat alles weer werkt zoals het hoort. Ik vind het altijd erg fijn om klanten te kunnen helpen en ervoor te zorgen dat ze weer optimaal gebruik kunnen maken van hun internetverbinding.
Daarna ga ik onderweg naar mijn tweede afspraak. Een nieuwe installatie van een alles-in-één pakket. De klant heeft gevraagd of wij ook een nieuwe internetkabel kunnen trekken en een repeater willen plaatsen op de tweede verdieping. Dit meerwerk kan door ons uitgevoerd worden in opdracht van de klant. Een leuke oplevering en door onze landelijke dekking kom ik ook op allerlei plekken door Nederland, deze variatie maakt het werk erg leuk.

Later in de middag heb ik nog een oplevering bij een zakelijke klant. Een winkel moet voorzien worden van internet en de klant heeft behoefte aan een goede WiFi verbinding voor medewerkers en klanten.
Aan het einde van de werkdag zorg ik ervoor dat alles is opgeruimd en werk ik de administratie nog even bij voordat ik vertrek. Ik kijk altijd tevreden terug op een productieve dag waarin ik klanten heb kunnen helpen en heb bijgedragen aan het verbeteren van onze diensten.
Als ICT Monteur binnen-/buitendienst bij PLINQ heb ik een drukke en gevarieerde baan. Ik ben verantwoordelijk voor het oplossen van storingen bij klanten, onderhoudswerkzaamheden en nieuwe installaties. Het is uitdagend en geeft veel voldoening om klanten te helpen.”
Wil jij naaste collega van Peter worden? Dat komt goed uit! Wij zijn namelijk op zoek naar een ICT monteur binnen-/buitendienst. Nieuwsgierig? Lees dan de vacature op onze website of neem contact met ons op.
- Maximale keuzevrijheid
- 100% installatiegarantie
- Persoonlijke service
Deel dit bericht:
Heeft u een vraag?
Wij zitten dagelijks voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Onze klantenservice is op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur bereikbaar op 088-7768444. Mailen mag ook naar klantenservice@plinq.nl.
Daarnaast hebben wij een groot aantal veelgestelde vragen alvast voor u beantwoord. Klik hier om te kijken of uw vraag hier wellicht ook tussen zit.
