Bedankt!

Wij hebben uw aanvraag in goede orde ontvangen

Bedankt voor uw aanvraag bij PLINQ.

Wij zijn blij met uw aanvraag en kunnen u bevestigen dat uw aanmelding in goede orde is ontvangen.

Hoe gaat het nu verder?  

Wanneer de verbinding naar uw woning straks door de netwerkbeheerder van signaal is voorzien, zullen wij contact met u opnemen om de overstap in werking te zetten. Wij adviseren u om uw huidige abonnementen nog niet op te zeggen, wij zullen u daarbij ondersteunen indien u dit wenst middels de overstapservice.

Meer weten?

Wilt u meer informatie over de overstap? Klik dan hier om een kijkje te nemen op onze overstap pagina. Hier informeren wij u over de overstap en wat er allemaal bij komt kijken. Nog meer vragen? Mail dan naar klantenservice@plinq.nl of bel op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur met onze klantenservice via 088-7768444.

Met vriendelijke groet,
 
Team PLINQ